Teo Aparicio director musical de PROESO per a la propera temporada

Monográfico-en-Japón-Marzo-2015

La nova temporada, i ja serà la novena (2008/2009-2016/2017), començarà el proper dia 17 de setembre de 2016, dissabte. Dia en el que realitzarem el nostre primer assaig i en el que es presentarà oficialment la temporada 2016/2017 i en la que treballarem baix la batuta de Teo Aparicio, compositor i director, que en l’actualitat està considerat com un dels autors de música de banda de major projecció internacional.

PROESO logo DOCENTS allargat_9atemporada

Adjuntem per a tots els membres de PROESO un extracte del Saluda, que podeu llegir complet en l’arxiu que acompanya al present article, així com el Currículum de Teo Aparicio, director musical del projecte PROESO per a la temporada 2016/2017. En el Saluda Teo Aparicio ens explica part del projecte.

Extracte del Saluda que ens envia Teo Aparicio:

“Estimados compañeros y amigos de PROESO:

Es un verdadero lujo y un reto tremendamente ilusionante para mí hacerme cargo de dirección artística de nuestra banda sinfónica así como de los nuevos proyectos que, junto con nuestros alumnos, llevaremos a cabo en la temporada 2016-2017.

En la programación para los siguientes conciertos, la Junta Directiva y yo hemos intentado buscar un equilibrio entre la calidad artística, los objetivos didácticos, y por qué no decirlo, la importantísima repercusión mediática que permita reivindicarnos una vez más como un colectivo fundamental en la formación, no solo, artística, sino también humanística de nuestros alumnos y alumnas.”

Anuncis

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s